søndag den 24. august 2008

Weekend i Bonn

På trods af at Bonn ikke er væsentligt større end Odense, sker der væsentligt mere. Sidste weekend war der volleyball turnering og i den anledning blev der slæbt tonsvis af sand og to tribuner midt ud på Münsterplatz, og så var der ellers volleyball for alle pengene. Denne her weekend er der så både antikmarked og vinfest.
Jeg har selvfølgelig været en tur på markedet og har også fundet (og købt) noget, der faldt i min smag. De to tryk er fra 70'erne (fik jeg at vide ;-)) og passer supergodt ind i min stue......altså i Danmark (nu er du advaret Bodil).
Ellers har ikke bedrevet meget denne weekend, i forhold til mine standarder i hvert fald.
I lørdags tilbragte jeg 2½ time på møntvaskeriet, da jeg havde tre vaske, men kun en maskine. Men hyggeligt var det, og jeg fik både læst min bog færdig og snakket med de andre i vaskeriet.
Senere tog jeg til ekstra- karatetræning (nej, jeg kan ikke lade være!) og efterfølgende fulgtes jeg hjem med en pige fra træningen og vi fik lidt aftensmad og hyggede. Social life, here I come!!!
Det hele besværes dog af at Florence er flyttet ud (af stuen) og dermed har givet os fri adgang til fjernsynet igen. Når man ikke har siddet og stenet foran flimmerkassen i tre uger, er det lidt af en velsignelse at kunne smække benene op og slå hjernen fra. :-)
Overvejer at slutte min søndag af med en tur på stumfilmsfestivalen, hvor der vil være live klavermusik. Nu må vi se.

2 kommentarer:

Pippi sagde ...

Misundelig!
Hej Pus, savner også dit selvskab :) Men vi ses vel igen ;)

Klipklap sagde ...

Yay! Live klavermusik! Lyder som at du trives - det gør mig glad! .-)