fredag den 8. august 2008

Beliggenhed


Så er man tilbage igen. Her går det stadig godt, men jeg frygter dog for min økonomi, da jeg bor midt i gågaden med tøjforretinger (Zara!!!!), skobutikker og cafeer lige om hjørnet til at friste svage sjæle som min egen. Suk! Det er da heller ikke nemt!
Det kemiske institut (eller Kekulé-instituttet) har en helt anden slags central beliggenhed. Der er til enhver tid mulighed for at spejde ud af vinduet og få øje på en letpåklædt kvinde (eller tre) i meget kort nederdel og tilsvarende høje hæle. Jeps, der er direkte udsigt (og adgang, hvis man ellers lyster) til Endenichs luderkvarter. Så har man også prøvet det. ;-)

3 kommentarer:

Sacha sagde ...

Zara, det lyder meget farligt.

Det lyder ikke som om at man har lyst til at arbejde sent, på instituttet med den beliggenhed.
:S

Klipklap sagde ...

Er du sikker på, du har tolket dem rigtigt? Det kan jo være, at moden bare er anderledes i Bonn? But then again, nogen ting er ret universelle.
Strich, skobutikker, og internet der ikke er trådløs! Du er virkelig havnet i farlige farvande! :-)

Stine_España sagde ...

IIIhhh, hvor er det fedt, du har lavet en blog!!!
Skönt for dig, at du er kommet godt afsted, og at det er söde mennesker, du bor sammen med ;) Ogsaa selvom udlejeren er lidt en sär snegl. Jeg har jo selv mine erfaringer med slagsen, men det er godt at öve sig lidt i rövslikkeri - det kan blive nyttig senere. F.eks. hvis du flytter til Spanien og arbejder paa et privathospital med mere nepotisme og forskelsbehandling, end du kan drömme om..!!! Jo, der er forskel paa folk!

Lyder som et hyggeligt studiemiljö - gad vide, om det er for at de mandlige studerende kan faa lidt adspredelse, saa de bedre kan klare studierne..? Maaske er det for at minimere brugen af stoffer..?
Okay, nu körer jeg ud paa overdrevet. Vi ses, naar jeg kommer tilbage ;)